Zaostřeno na business

Načerpejte inspiraci pro Váš business. Přinášíme Vám studie, články a rozhovory se zajímavými lidmi nejen z oblasti telekomunikací.

Kategorie


Firmy, korporace a veřejná správa
800 111 777 nebo *77
z O2 mobilního telefonu
korporace@o2.cz www.o2.cz/corporate

Linka pro podnikatele
800 203 203 nebo *52
z O2 mobilního telefonu
firmy@o2.cz www.o2.cz/podnikatel

Luboš Lukasík: Důvodem změn je spokojenost našich zákazníků

Luboš Lukasík: Důvodem změn je spokojenost našich zákazníků

Vloženo: listopad 2014
V současné době dochází k významnému zlepšení kvality obsluhy zákazníků. Co je důvodem, v čem změny spočívají a co přinesou zákazníkům, jsme se zeptali ředitele pro SMB segment a nepřímý prodej Luboše Lukasíka.
Přečíst článek
 
 
Zdravá firma, základ pro zdravé partnerství

Zdravá firma, základ pro zdravé partnerství

Vloženo: listopad 2014
Ing. Tomáš Budník vystudoval strojní fakultu VŠB TU v Ostravě. V telekomunikacích se pohybuje již více než dvacet let. Pracoval ve společnostech INEC, Český Telecom nebo GTS, kde se mimo jiné podílel i na restrukturalizaci a stabilizaci společnosti Mobilkom, provozovatele sítě U:fon. V PPF nejprve zastával pozici ředitele IT ve společnosti Eldorado, největším obchodním řetězci s elektronikou a domácími spotřebiči v Rusku, později vedl projekt čtvrtého mobilního operátora. Od dubna 2014 vykonával funkci ředitele divize IT & Demand Management ve společnosti O2 a od 1. července je jejím generálním ředitelem. Jeho úlohou je nastartovat firmu k novému růstu.
Přečíst článek
 
 
Marek Růžička: Dáváme obchodníkům více kompetencí a zodpovědnosti

Marek Růžička: Dáváme obchodníkům více kompetencí a zodpovědnosti

Vloženo: listopad 2014
Před dvěma léty padlo revoluční rozhodnutí a O2, tehdy ještě Telefónica, nabídla zákazníkům obchodní model založený na telefonické komunikaci se zákazníky. Dnes se ukazuje, že revoluční a na svou dobu velmi inovativní rozhodnutí využívat moderních komunikačních prostředků významně předběhlo dobu, očekávání trhu i zákazníků. O zkušenostech, návratu obchodníků do terénu i interních změnách, které dnes v O2 probíhají, jsme hovořili s Markem Růžičkou, ředitelem korporátního prodeje O2.
Přečíst článek
 
 
Petr Slováček: LTE je logické pokračování

Petr Slováček: LTE je logické pokračování

Vloženo: listopad 2013
O LTE i o budoucnosti nejen mobilních komunikací jsme hovořili s ředitelem provozní divize a druhým místopředsedou představenstva společnosti Telefónica Ing. Petrem Slováčkem.
Přečíst článek
 
 
Vít Šubert: Pomáháme efektivněji řídit financování IT

Vít Šubert: Pomáháme efektivněji řídit financování IT

Vloženo: říjen 2013
Po dvou a čtvrt roce svého „nového“ působení ve společnosti Telefónica přešel Vít Šubert z pozice ředitele pro presales a ICT na pozici ředitele se zvláštním označením TC/ICT. Zeptali jsme se ho, co to znamená nejenom pro společnost, ale především pro zákazníky korporátního segmentu.
Přečíst článek
 
 
Frank Gotthardt: Už nebudeme poskytovat našim zákazníkům jen telefonní služby

Frank Gotthardt: Už nebudeme poskytovat našim zákazníkům jen telefonní služby

Vloženo: květen 2013
Po revoluci s neomezenými FREE tarify Telefónica přichází s revoluční nabídkou VARIO i pro podniky a organizace. Co je na VARIO tak revolučního, čím se liší od současné nabídky, a především jak si Telefónica představuje mobilní budoucnost, jsme se zeptali ředitele marketingu pro firemní zákazníky a veřejnou správu Franka Gotthardta.
Přečíst článek
 
 
Pavel Severa: Odměna za naši práci - spokojený zákazník

Pavel Severa: Odměna za naši práci - spokojený zákazník

Vloženo: březen 2013
Na pozici ředitele pro péči o zákazníky z veřejné správy a korporací působí Pavel Severa ve společnosti Telefónica již tři roky. U předchozího zaměstnavatele, společnosti Dell, strávil na podobné pozici deset let. Jeho hlavním cílem, jak sám říká, bylo a je zvyšovat spokojenost zákazníků. Zeptali jsme se, jak těžké a složité je pro jeho tým i pro něho samotného opravdu zákazníkům vyhovět.
Přečíst článek
 
 
Marek Růžička: Máme služby, o které je zájem

Marek Růžička: Máme služby, o které je zájem

Vloženo: únor 2013
Po zkušenostech z poradenských služeb Accenture a společnosti Hewlett-Packard, kde vedl skupinu konzultantů zajišťujících projekty řešení enterprise architektury, systémové integrace a HP SW, Marek Růžička dnes slaví tři roky svého působení jako obchodní ředitel pro korporátní segment ve společnosti Telefónica. Byť tři roky jsou poměrně krátká doba, jak sám říká, požádali jsme jej nejenom o hodnocení, ale především o výhled do budoucna.
Přečíst článek
 
 
Frank Gotthardt: Telekomunikační a IT služby jdou ruku v ruce

Frank Gotthardt: Telekomunikační a IT služby jdou ruku v ruce

Vloženo: říjen 2012
Od nástupu Franka Gottharda na pozici ředitele marketingu pro firemní zákazníky uplynulo již téměř půl roku. Zeptali jsme se ho, jak dnes vidí a hodnotí situaci na trhu, postavení společnosti Telefónica a jaké jsou jeho vize do budoucna?
Přečíst článek
 
 
Lukáš Antoš: Korporátní komunikace rozšiřuje obzory

Lukáš Antoš: Korporátní komunikace rozšiřuje obzory

Vloženo: červenec 2012
Lukáš Antoš na pozici ředitele pro marketingovou komunikaci a sponzoring již více než dva roky zhodnocuje zkušenosti nabyté předchozím působením v manažerských funkcích velkých telekomunikačních firem a operátorů.
Přečíst článek
 
 

1 2 > >>
 
Kontakty    RSS