Zaostřeno na business

Načerpejte inspiraci pro Váš business. Přinášíme Vám studie, články a rozhovory se zajímavými lidmi nejen z oblasti telekomunikací.

Kategorie


Firmy, korporace a veřejná správa
800 111 777 nebo *77
z O2 mobilního telefonu
korporace@o2.cz www.o2.cz/corporate

Linka pro podnikatele
800 203 203 nebo *52
z O2 mobilního telefonu
firmy@o2.cz www.o2.cz/podnikatel

JABLOCOM testuje své výrobky s pomocí O2

Vývojář špičkových GSM technologií pracovně využívá na 150 SIM karet. Potřebuje mít přesné údaje o jejich provozu a často měnit nastavení svých služeb online. S využitím portálu Moje O2 to není žádný problém.

„Firma JABLOCOM spatřila poprvé světlo světa v roce 2006, kdy se z vývojového oddělení mateřské firmy JABLOTRON vydělila skupina vývojářů s výrazně odlišným programem. Vznikla tak společnost zaměřená na využití GSM technologií v dosud netradičních podobách. Z velkého entrée na světový trh se radovala hned v úvodu své existence, kdy ohromila svým revolučním pojetím mobilního telefonu,“ vzpomíná na první úspěchy firmy asistentka výkonného ředitele Šárka Hofrichterová.

Od té doby ušel JABLOCOM obrovský kus cesty ve všech oblastech své činnosti. Kromě GSM technologií umístěných v různých druzích telefonů umístil SIM kartu např. do bezpečnostní kamery. Sofistikované výrobky doslova nabité dokonalými technologiemi navenek působí a fungují jako uživatelsky nenáročné, s intuitivním ovládáním.

„Dlouhodobě využíváme cca 150 SIM karet, z nichž velká většina funguje ve zvláštním režimu, slouží k vyvíjení a testování vlastností našich vlastních výrobků. Z pohledu vývojáře je potřeba mít přesné údaje o provozu, pružně a často nastavovat služby a balíčky a všechna nastavení mít k dispozici v online přehledu. Z pohledu účetního je potřeba oddělit služební SIM karty od testovacích a ty ještě pro sledování nákladů umístit k jednotlivým projektům. K tomu všemu portál Moje O2 výrazně napomohl,“ vysvětluje výhody spolupráce s O2 Hofrichterová.

JABLOCOM je zároveň členem programu O2 Exclusive, díky kterému může firma využívat péče obchodního zástupce a pravidelné garanční schůzky. Za přínosné považují i půlroční reporty a sledování vytíženosti linek. Za největší výhodu spolupráce s O2 ale považují internetový portál.

„Představení portálu Moje O2 je rozhodně krok správným směrem. Přes všechny složitosti, které spojení několika databází do jednoho prostředí přináší, je znát zřetelná snaha poskytnout uživateli moderní nástroj ke správě telekomunikačních služeb,“ uzavírá Šárka Hofrichterová.

 

Ohodnoťte prosím článek počtem hvězd.





 
Zpět
 
Kontakty    RSS